Kraamzorg de Waarden

employee branding

Organisatie Kraamzorg de Waarden kampt met een tekort aan kraamverzorgers. Wij mochten met hen meedenken in een oplossing hiervoor. Een recruitment film leek ons een sterk middel om nieuwe krachten aan te trekken. Vanuit het perspectief van een medewerker krijgen kijkers een open en eerlijk beeld over hoe het is om bij een organisatie of bedrijf te werken. Met een 'kijkje in de keuken' krijgt het verhaal zo een mooie persoonlijke draai. Vooral leuk als dit ook betekent dat er baby's te zien zijn, natuurlijk!

In deze recruitment film laat Nazmiye zien wat de mogelijkheden zijn in een overstap van 'Verzorgende IG' naar de kraamzorg. Dankzij de bedrijfsopleiding is ze sinds een jaar dagelijks met haar passie bezig.

Welke films naast een recruitment film nog meer goed passen binnen de zorgbranche? Wij schreven er een blog over. 

 

"Kraamzorg de Waarden vind ik een heel warm bedrijf. Daarbij wordt er ook heel veel overlegd en bieden ze eigenlijk altijd wel een luisterend oor."

Ook een recruitment film?
Terug naar portfolio