Yasemin

Teaser

Hoe maak je mensen nieuwsgierig naar de opening van een nieuw trouwcentrum? Hoe prikkel je ze? Yasemin Puur Trouwen daagde ons uit om een antwoord op deze vraag te verzinnen.

Samen kozen we ervoor om dit te doen aan de hand van veel symboliek en oneliners van betrokken mensen. Zij zijn immers degenen die de trouwende koppels de dag van hun leven bezorgen. Daarnaast zijn zij degenen die de kernwaarden van de organisatie belichamen.

Bij dit project waren we ook verantwoordelijk voor de video marketing van de film. Samen hebben we de doelgroep vastgesteld en de tijdspanne van de campagne opgezet. Met een minimale investering hebben we via Facebook 130.000 mensen weten te bereiken. Daarvan heeft maar liefst 76.000 (!) man de film bekeken. En of het genoeg prikkelde? "Het is een prachtige film geworden", vertelde onze opdrachtgever. "Mijn moeder moest er zelfs een traantje om laten."

Vraag een offerte aan
Terug naar portfolio