Utrecht Marketing

Live Video

Het internationaal op de kaart zetten van Utrecht als creatieve, gezonde, slimme en talentvolle stad. Dat is hét doel van Utrecht Marketing.

 

Dit doen ze door het verzorgen van de bezoekersmarketing en de promotie van het Utrechtse cultuuraanbod, te helpen (internationaal) talent aan te trekken, het ondersteunen van nieuwe bedrijven, het bevorderen van Utrechtse trots onder de bewoners en ze spelen een rol op thema’s als inclusiviteit, duurzaamheid en de balans tussen groei en leefbaarheid. Utrecht Marketing zet zich daar met hart en ziel voor in, samen met verschillende stakeholders uit de omgeving.

 

Het binnenhalen van internationale congressen en evenementen is daarbij een belangrijke taak. Omdat dit momenteel niet kan zette Utrecht Marketing een online event op. Op de lijst genodigden stonden veel Utrechtse organisaties waaronder Jaarbeurs, Tivoli en de Gemeente Utrecht. Wij mochten dit in zijn geheel uitzenden vanuit Creative Valley. Van begin tot eind hebben we advies gegeven over het platform, het programma en de techniek.

 

De livestream werd uitgezonden vanuit twee verschillende ruimtes. Het werd een groot succes en daar heeft deze dynamiek enorm aan bijgedragen. Het was een hybride event waarbij er mensen in de studio ontvangen werden maar we ook met deelnemers thuis converseerde. Een inspirerend event met vele technische uitdagingen. En dat allemaal tegen een prachtig winters Utrechts decor.

 

Ook een live video?
Terug naar portfolio